۱۳۸۳/٥/۱۸

آن موقع ها که بچه بودم با چشمهای بسته به جنگلی ميرفتم و شير بزرگ و وحشی جنگلم را جسورانه می کشتم و قهرمانانه به خواب می رفتم…

حالا، شير کوچولويي، شبها که می خوابد به جنگلم می آيد و تمام شب مرا می خورد…

خيلی وقت پيش وقتی خيلی بچه بودم،  آدم بزرگها دور من جمع می شدند و من برايشان قصه های دروغم را می گفتم و همه به دروغهای بزرگ من می خنديدند…

حالا، بزرگترها برای من دروغ های بزرگ می گويند و من از آنها فرار می کنم…

زمانی که بچه بودم، بزرگترها برايم از کوچکترها جالب تر بودند…

حالا، از دست بزرگترها به کوچکترها پناه می برم…

و وقتی کوچکترين آدم بودم هيچ کدورتی مرا آزار نمی داد….

حالا، کوچکترين کدورتی آزارم می دهد…

پاسخی بگذارید

