۱۳۸٤/٥/٢٩

روزايی هستن که خوبن…شبايی هستن که بدن.

روزايی هستن که بدن…شبايی هستن که خوبن.

زمان از شدت عجيب بودن و بی‌تعريفی همچنان در هاله‌ای از ابهام می‌مونه. منطقن بايد الانا حالم خوب باشه. فقط منطقن…

من نمی‌دونم چمه…يه آدم روان‌پريش و بای‌پولار كه حالش به ساعت گرينويچ تغيير می‌كنه…يه شب اونقدر بده كه حالش از خودش به هم می‌خوره…يه شب آجره…يه روز صبح خوبه…ده دقيقه بعد شيزوفرنی از شونه‌هاش تراوش می‌كنه…واقعن خوشحالم كه وبلاگم خواننده نداره.

نكنه لوس و ننرم؟ نكنه اين علايم رو بايد جدی گرفت؟ نكنه اينا جز چس ناله چيزه ديگه‌ای نيست و نكنه من راست می‌گم؟ نكنه اين همون بحران هويته كه دامان بشريت رو گرفته و منم ازون قاعده مستثنا نيستم! ـ اين كه بعيده ـ نكنه بعيد نباشه؟

به علايم بالينيم كه مراجعه می‌كنم ضعف بارز عضلات ـ رخوت ـ پرخوری و حساسيت و زودرنجی بيداد می‌كنه…علايم روانی هم كه كلن حاكی از عدم تعادله…چمه؟ من مشكل اصليم فكر می‌كنم عدم درك صحيح از شرايطه…همين كه كلن نمی‌دونم چه مرگمه خودش بزرگ‌ترين مشكله. من دچار لوپ‌های متمادی و تو در تو شدم كه كلن چيز خاصی هم نيستن…سيكل‌های معيوب منو فراگرفتن و سوالای بی‌جواب يا يه چيزايی كه به مغزم خطور می‌كنن و من می‌فهمم كه اين جواب يه سواليه كه ممكنه به درد يه جايی بخوره ولی اصلن كمكی به من نمی‌كنه ـ‌حداقل در شرايط فعلي.

مغز من كلن با  واژه نظم ناآشناست و اين ظاهرن خيلی بده. تنها راه حلی كه به ذهنم می‌رسه اينه كه وكيل بگيرم.

چه می‌دونم

ولی طنز هم چيزه خوبی نيست چون با شوخی اشتباه می‌شه و آخرش بهت می‌گن: اوا…چه بامزه. در صورتی كه اصلن بامزه نيست.

پاسخی بگذارید

