۱۳۸۴/۶/۴

نمی‌دونم پيچيدگی‌ها حل شدن يا نه…خبری ازشون نيست. منظورم از پيچيدگی‌ها همون غده‌های ريز . متعددی هستن که تا چند وقت پيش همه‌چيز رو به هم ريخته بودن و هرچی سعی کردم بفهممشون گنگ‌تر شدن و يه موقعی قايم شدن. دلهره‌ها خودشون نمی‌خوان وقت صرفشون کنم‌ ـ خودشون نمی‌خوان سر از کارشون دربيارم و من تنها نگرانيم زمانيه که دوباره يه روز عربده‌هاشون رو وسظ زندگيم بشنوم. اصلن دلم نمی‌خواد بازهم بيان و حلقومم و بگيرن و بگن ما هنوز هستيم‌ ـ می‌خوايم حالتو جا بياريم.

الانا انگار لزومی نمی‌بينن که رو بازی کنن…فقط هستن و من حضورشونو می‌فهمم.نياز به نظم دارم و نياز به جمع و جور بودن…نياز دارم به چيزايی فکر کنم و نه به چيزای زيادی. نياز دارم انتظاراتم رو از آدما کم کنم. نياز به خودم دارم. کمکی از کسی نمی‌رسه و بايد اين‌بار به خودم اطمينان کنم. نياز به يه محلی غير از خونه برای کارکردن و فکرکردن دارم. نياز دارم آماده بشم و نياز زيادی به فراموش کردن دارم.

بالاخره روزی بايد به حرف‌هايی که خودم زدم ايمان پيدا کنم…به زمانی که صرف کردم احترام بذارم و از آدما هيچ انتظاری نداشته باشم…دوران کمک خواستن و حتی کمک کردن هم داره تموم می‌شه.

وقتشه همين روزا برم بالای يه کوه‌‌ ـ تنها ـ و رو به هر چهار جهت تعظيم کنم و بگم باشه چهارچوبای تخمی و دست‌و پاگيرت رو قبول کردم…به دروغای شاخداری که از خودت ساختی ديکه گير نمی‌دم ولی اصولت هيچ جوره تو کتم نمی‌ره پس يه‌گوشه آروم زنوگيمو می‌کنم ـ به روش خودم ـ اگه هم يه روزی پا داد زيرآبتو می‌زنم و کافه رو می‌ريزم به هم…زندگی لعنتی…تا اون موقع هم هری‌پاتر می‌خونم نه کافکا و کامو.

ديگه دلم نمی‌خواد جايی لم بدم…فکر می‌کنم جلوت وا دادم. هيچ جوره دلم زندگی روشنفکر مآبانه نمی‌خواد… هرچيزی که با ديدنش آدما فکر کنن يه چيزی حاليمه ـ درشو تخته می‌کنم…حالم از سنجيده شدن بهم می‌خوره. بايد يه حال اساسی به خودم بدم . چت فلسفی يا قات پروردگاری يه چيزيه تو همين مايه‌ها.

پاسخی بگذارید

