هـ مثل هندوانه

تصمیم گرفتم که هرچه زودتر اعصابم رو راحت کنم. خودم رو از دست آدمایی که می رن رو اعصابم خلاص کنم. پول مفت به کسی ندم و نظرات سیاسی درپیت و … شر نشنوم.

دلم خواسته تو ترافیک گیر نکنم. سر کرایه تاکسی با راننده های الاغ طور بحث نکنم. خلاصه اینکه دلم می خواد از یک لایه دیگه اجتماع خوش برخورد و بافرهنگ میهن پهناورم صرف نظر کنم و عوضش یه نمه به اعصابم حال بدم.

دوستای خوبم… نوگل های محبوبم. من می خوام یه موتور گوگولی بخرم

5 Responses to هـ مثل هندوانه

  1. Mazoo says:

    Agha Vespa migiri keraaye az shariati ta iran sokna chand migiri maa ro ham beresooni?

  2. samad says:

    chand senaryo’e momken, dar yek moghe’iyate ta’rif shode:

    Moghe’iyat:
    yek bande khoda > 0912-3shahab > boogh booogh… > DC

    – Shahab kojai, 3 ruze dombaalet migardam?
    – Agha man Kollan be G@ raftam, Gushim tu jibam bud, ru motor ham ke vibre be dard nemikhore.

    – Alame su… amadeSu, az ahabeShu khabar daari?
    – Na, man khodam ham ye kaare mohem baahaash daaram. agar peydaash kardim be ham khabar bedim.
    … (4 sa’at ba’d)
    – Agha man emruz kollan be G@ raftam, umadam laai bekesham, khordam vasate ye otobus, be G@ raftam.

    – Agha man sharmande’am dir residam, rafte budam kollan be G@ beram, zanjir’am paare shod, agha kollan be G@ raftam…

    [[[[ Ba tabrikaate shadid baraaye Shahab va arezuye Sabr baraaye baghiye ]]]]

  3. shahrooz says:

    cg begir

  4. golrokh nafisi says:

    shahab jan.. be nazare man yedoone az in docharkhehaye ye charkhi begir 😀

  5. Alimot says:

    be nazare man be jaye motor savari , bedo…estedadesham ke khanevadegi darin

پاسخی بگذارید

