جوگیر نشوید….این وطن هرگز برای من وطن نبود

در این سرزمین آزادگان برای من هرگز

نه برابری در کار بوده است نه آزادی


ای وطن…دهنت سرویس

تو هیچگاه برای من وطن نبودی

این بار را هم رای می دهم

سگ خور

ای وطن، می خواهم در آخرین رای

که به صندوق هایت می اندازم

این سی نفر را به مجلس ببری

تا پینی شوند، ایندی اَس آف اکثریت

ای وطن گرچه وقتی به قیافه بعضی هایشان که می نگرم

در دل می گویم، در حالت معمولی بر روی صورت این آدم

تف هم نمی شود انداخت، اما ای وطن

دیگر چه کنم، چاره ای نیست

ای وطن، آخ آخ آخ آخ آخ

دهنت سرویس

لا اقل به اسحاق جهانگیری می گفتی

موهایش را بشورد

که شوره های سرش در عکس تبلیغاتی معلوم نباشد

ای وطن ، کی فکرش را می کردم که اسم کاندیدای من

نجف قلی باشد. چه کنم ، چاره چیست

ای ایران تو هیچ وقت برای من وطن نبودی

ولی ما همش به تو حال دادیم

دهنت سرویس


12 Responses to جوگیر نشوید….این وطن هرگز برای من وطن نبود

  1. Sَaba says:

    همه عذادار
    سر به گریبون
    مردآ سر دار
    زن آ تو زندون
    .
    .
    .
    فکر چاره باش
    فکر این دل پاره پاره باش

  2. Mazoo says:

    To Mafiyaye zaayeyi hasti! Sooti midi!hamash!

  3. alijamsh says:

    shahrvande khub hamishe zire lahafe

  4. Mazoo says:

    Good shahrvand is sleepy shahrvand.

  5. shahrooz says:

    bi oo ti fool

  6. IRAN says:

    To Mafiyaye zaayeyi hasti! Sooti midi!hamash!
    doosti ke iino arz kar bahash movafegham

  7. aboozar( sheykhe shaltook)adamozele says:

    vatan parandeye goh dar koon … haart haart haar.

  8. arghavan says:

    aay dahanet servis

  9. m khaki says:

    aakh aakh aakh

  10. parg☼l says:

    ای ایران تو هیچ وقت برای من وطن نبودی

    ولی ما همش به تو حال دادیم

    دهنت سرویس

  11. parg☼l says:

    تو رای دادی ؟

    ؟

    !

    !

    دهنت سرویس

  12. marjan f says:

    sare jalaseye konkure fogh ke neshastam. mikhastam vaght bezaram . beram daneshgah… va hadafam in bud ke betunam ostade ye edde bache bichare baazogh besham ke sare kelasaye daneshgah saateshuno har daghighe negah mikonan ta vaght tamum she… ke betunam chizaio ke ba badbakhti az invarunvar jam kardamo yad gereftamo kunam pare shode dar ekhtiare adamai bezaram ke dus daran faaliat konan! soalaro ke mikhundam hamash ehsas mikardam daran behem puzkhand mizanan. ye juri ke kunet besuzeo natuni javab bedi! aslan vasam mohem nabud ke ghabul nemisham chizi ke vasam ajib bud in bud ke… chera ma enghad be iran hal midim? va un ba hame daro divarash ba banneraye emamhoseine zeshtesh be rishe man mikhande har ruz har ruz va mige to inja ziadiiiiiiiiiii…

پاسخی بگذارید

