Entry for April 06, 2008

برای من اینطوره. جزيیات گیجم می‌کنن. اونایی که قیافه منو موقعی که گنگ می‌شم دیدن می‌فهمن چی می‌گن! شلوغی منو می‌کشه. مطمئنم اگه یه روز تصادف کنم و بمیرم، یه مشت آدم رو با مرگم می‌خندونم. من از اونایی نیستم که توی جاده‌ها تصادف می‌کنن. من از اونام که توی ترافیک با یه تصادف مزحک شتک می‌شم و حتمن هم مقصر خودمم

وقتی با یه جریان مواجه می‌شم و توش قرار می‌گیرم، در لحظه گوزپیچ می‌شم. وقتی از دور نگاش می‌کنم اما خوب می‌فهمم داستان چیه. جزيیات مث سوسک می‌مونن. یهو زیاد می‌شن و بالداراشون با نفهمی می‌پرن روم و من دلم می‌ریزه و تو دلم جیغ می‌کشم و تنها راه اینه که با بی‌رحمی بکشمشون

سفر برای آدمایی مث من حکم فهمیدن و داره. یک سال زندگی می‌کنیم و یکی دو ماه می‌ریم سفر که بفهمیم که اصن چی شد که اینجوری شد. به هر حال از بالا دیدن هم کیف خودشو داره و اصلن فک نکنید ناراضیم ولی به هر حال دو سوم زندگیمو نمی فهمم چی شده. یه مشکل اساسی که این قابلیت و ضعف (هر دو با هم) ایجاد می‌کنه این که توی موارد اضطراری و سخت یه چیزای بدی میره تو پاچه آدم

مثلن یه اتفاق بدی می‌افته و آدمای دور و برت به چخ می رن و دارن از ناراحتی به فنا می‌رن. تو با اینکه گرفتی اوضاع خرابه لای جزئیات گیر می‌‌افتی و به چخ خودت می‌ری تا اون اتفاقه. واسه اینکه بفهمی چی شد که اینطوری شد خودتو می‌کشی بیرون که از بالا و یکم دورتر نگاه کنی به مسئله. همه می گن عجب آدم مسلطی! چقدر خونسرد! بعد هندل کردن همه چی می‌افته گردنت! تازه وقتی که فهمیدی عمق فاجعه چقده! خلاصه هی هندل می کنی و هی یواش می‌ری در گوش یکی می‌گی: آقا من دارم به چخ می‌رم! می‌زنن پشتت و می‌گن: می‌فهمم دمت گرم

نفر بعدی میاد می‌گه: به به! چه خبر؟
تو یکم بزله گویی می‌کنی و جواب دیگه چه خبرشو می‌گی که راستش اگه دقت کرده باشی من یکم اوضام درامه! یارو قاه قاه می‌خنده و می‌گه: ایول. بابا تو تهشی و بعد خودت ول می‌کنی می‌ری

یه روز که دیگه خیلی بهت فشار می‌‌آد، یهو قات می‌زنی. عربده می‌کشی و می‌گی آقا، من دیگه نیستم. بیاید خودتون جمش کنید! نگات می‌کنن و می‌گن: اینم که تو زرد از آب در اومد! مرتیکه بی‌مسئولیت

پاسخی بگذارید

