دیالکتیکولوژستیک دغدغه های کانزرواتیو یک انتلکتوال تمام عیار

شناسنامه عکس:
نگاه به دور دست
با عینک آفتابی آویزان
در اوروپای شرقی
عکس سیاه و سفید
لبخند مملو از آگاهی و علم به همه چیز
نیم رخ
سلف پورتره
بک گراند دریا و کشتی و مرغ دریایی
کادر مربع
سوژه سمت چپ، نظر به راست
رگه های پنهان اندوه
دیافراگم بسته
شاتر باز
حساسیت بالا
نور سنجی عالی
ادیت شده در فتوشاپ

از شما چه پنهون، من یک انتلک هستم. درحقیقت قصد نداشتم این مسئله رو مطرح کنم ولی چاره چیه؟ اگر چند وقت دیگه چندتا از آرتیست های اطراف من ترکوندن و اسمی از من برده نشه واقعن در حقم جفا می شه و به عبارت دیگه توی پاچم می ره. من بیشتر نقش رهبری رو بر عهده دارم نه چون اینکه کون گشادم بلکه من دید از بالا دارم.و این رو فقط من دارم و ما ایرانی ها به یک رهبر نیاز داریم و چاره چیه؟ من اصلن قصد رهبری نداشتم ولی چون شعور بقیه نمی رسه، مجبورم که این جام زهر رو بنوشم و این مسئولیت رو دست بگیرم

من گرافیست هم هستم. و اتفاقن خیلی هم به این کار مسلطم. چند روز پیش که داشتم سیب زمینی سرخ کرده با سس مایونز می زدم به این ایده رسیدم که کی می خواد جای رضا عابدینی رو بگیره؟ ایران به یه آیکن نیاز داره! بقیه که بی شعورن! ای شت…باید به سمت گرافیست نمونه شدن هم گام بردارم

تعریف نباشه! ولی من در زمینه فلسفه هم مطالعات زیادی داشتم و اسامی همه فیلسوف ها و کتاب هاشون، به علاوه انتشارات و شابک شون رو هم از برم. تقریبن از هر کتاب دو تا نقل قول خوب هم بلدم. نه اینکه فکر کنید ادعای ویژه بودن دارم…نه نه…اصلن. مشکل اینه که بقیه بی شعورن و من نمی دونم چطور به این نتایج درپیت می رسن! تصمیم دارم روشون کار کنم و بهشون قدری راه درست فکر کردن آموزش بدم

خوب شما بگید؟ چه خبر؟ آها تا یادم نرفته بگم که من در فشن و مد هم دستی بر آتش دارم. وقتی بعضی لباس ها رو تن آدمها می بینم دلم می خواد روشون بالا بیارم. من نمی فهمم اینا چی فک می کنن. واقعن نفهمن…قبول داری؟

راستی فلانی رو دیدی؟ وای باورم نمی شه! می گفت من رای نمی دم…خاک بر سرش. اینا چی فک می کنن؟ یعنی نمی فهمه؟ شهروند نمی خونه فک کنم….محسن نامجو گوش نداده! فک کن!!!!!!؟

آقا فلانی دیدی چقدر کس می گفت؟ وای….یعنی می خواستم ننشو بیارم جلوی چشاش. اوه، راستی فردا بینال عکسه! دوربین دیجیتالت چند مگا پیکسله؟ مال من دو تا روی هرچی بگی پیکسله. ضمنن اگه کادرتو ورتیکال می بستی بهتر بود. حالا یه روز اومدی خونه من عکسامو بهت نشون می دم. نه اینکه بگم من خفنما…نه نه…عبدا. اینکه با هم ببینیم تو نظر بدی

حالا اینا رو ولش کن…یه چی بت بگم بگرخی. فلانی با فلانی تیک می زنه. توام گرفتی مطلبو؟ وای خندس…فک کن!!!!!!؟

اوباما رییس جمهور شدا. دیدی سخنرانیشو؟ یه جوینت بچاق بکشیم تا بقیشو بت بگم

ای وای…اون کیه؟ چه شینیونی کرده…ها ها ها ها ها….سوراخ فوریه طرف…ها ها ها ها ها…چوقیدی؟ اون پسره چه سیریشیه…می خواد بیاد تو گده ما….فک میکنه آدم حسابیه

من از کون فیل افتادم….نمی دونستی مگه؟ بی خیال…نمی دونستی؟ بابا من انتلکم….تو چرا می ری با اون نفهما معاشرت می کنی؟ بیا پیش خودم حالشو ببریم. بیا بابا … چس نکن خودتو…اون جوینت و بده بابا چیکا می کنی؟ مگه داری بچه قنداق می کنی؟ نگا کن ریدی تو جوینت

من انتلکم…از کون فیل افتادم…یه سر و گردن هم از همه بالاترم…آخه دید از بالا دارم

آها…حالا همه اینا رو گفتم…اصل کاری رو یادم رفت….قربونت، تو روشن کن تا من حرفمو تموم کنم. چی می گفتم؟ ها! آره من طراح صنعتی هستم…سابقه کار فراوون دارم. یعنی چاقال کار رو ترکوندم. بیشتر کار نمایشگاه و دکور می کردم…یه چند وقتی هم تو کار سفارت و مدیریت و ایده پردازی بودم. الان هم که رو هوا زدنم و بهم گفتن بیا خارج ماهی ۵۰۰ یورو بت می دیم تو فقط ایده بده. اینجا که همه کسخولن…ایده پرداز ندارن. تو ایران که بودیم اصلن کسی به ما بها نمی داد…حالا اینجا باید مراقب باشیم که یه وقت ایده هامون رو ندزدن…ایده اینجا خیلی ارزش داره

آخر کلام رو بگم…من از کون فیل افتادم…انتلکم…فقط خودم هم انتلکم…هیشکی حالیش نیست فقط خودم می فهمم. الان هم اومدم خارج…اونم نه خارج معمولی…اومدم اوروپا. فک کن!!!!اوروپا…نه کانادا…..اوروپا. من چرا اصن دارم اینا رو به شما می گم؟ شما که نفهمید همتون…من می فهمم…من خوبم…من…من…من…من…من…نه ما!!!!من. ما نه! فقط من…ما رو بشاش توش..حالا همه دس…دس….دس

8 Responses to دیالکتیکولوژستیک دغدغه های کانزرواتیو یک انتلکتوال تمام عیار

  1. golrokh nafisi says:

    hahahaha ..kheyli khandidam shahab jan..tahala toro enghadr shoja’o o mo’taref nadide boodam.. tahala enghadr shahab zehtabchiye eghragh shodaro be deghat nadide boodam..
    akhe midooni manam az koone fil oftadam.. nemiresam be harkaso nakasi tavajohe kamel konam :))))) 😀

  2. Mohammad Motamedi says:

    من فیل ام

  3. samad says:

    اونجا کافه نداشتن بری اونتو عکس بگیری، بی کلاس
    بعد می گه من ان تلکم… طراح صنعتی!
    ء

  4. Sahand غلاغ says:

    man koonam.

  5. maryam says:

    agha daste ma ro begir… manam az koone fil oftadam, alave bar hameye ina maghadire ziyadi ham khodshiftam! 😀

  6. golrokh nafisi says:

    maryam jan shoma ke ostooreye tavazoee.. khodshifte nadidi!
    tazeh adam ke az koone fil miofte bi niyaz az har dastgiriye 😀

  7. aboozar( sheykhe shaltook)adamozele says:

    aghaa age eftekhaar bedin in dafe maa az koone shoma bioftim, mashalla kami az fill nadare faraakhish, kheyli bahali aasheghetam.

  8. آلبالبالو says:

    Ostad ye vaght az monshitoon gereftam eftekhar bedin ba mam sorkhpoosti bezanin ey sar dar abr

پاسخی بگذارید

