به من نگویید معترض. من یک محقق هستم

من به عنوان یک ایرانی دارای سلسله حقوقی هستم. من خود را صاحب اختیار می دانم و تکلیف زندگی من توسط هیچ فرد دیگری تعیین نمی شود. من خود را دارای شعور و پختگی می دانم و خواستار رعایت شدن حقوقی هستم که ایرانی بودن من به من تنفیذ کرده! من نیازی به رهبری ندارم که بگوید حقوق من چیست. من رهبرانی دارم که در کنار من و مربیان من هستند. من متصل به خردی جمعی هستم که آینده را در ذهن خود تصویر می کند و همینک  رو به جلو، در حال حرکت است. حکومت ایران در برابر من دو انتخاب دارد: یا خود را با من و حقوق من وفق دهد و یا برود. این انتخاب را نه من بلکه تاریخ ، طبیعت و قانون در اختیار حکومت ایران قرار داده است. نام من را معترض نگذارید من یک محقق هستم
پاسخی بگذارید

