میخا و نقطه ها

 

 

می رسم خونه و میـرم توی بالکن که آسمونُ یه نگاهی بندازم و برم بالا بخوابم‌. خیره می شم به جبار و یاد مرنجاب می افتم. می چرخم دنبال دونه های رنگی. آسمون به پـُر و پیمونی آسمون مرنجاب نیست. زیر پام به نرمی اونجا نیست. نقطه سیاها هم نیستن که قـِل بخورن  روی ماسه ها و از خودم بپرسم که  بین من و این سوسکای گرد کِـی صلح برقرار شد؟ مارمولکی هم نیست. سکوت کویر هم نیست. این ولی همون آسمونه. نگاه می کنم به نقطه ها و کلید می کنم روی عقب-جلو بودنشون. صدای پاهای کوچیک میـاد. دوتا دکمه جلوم برق می زنن. میخا اومده. میو میو نازک می کنه و میاد جلو. آماده، مهیا، وقت شناس! خیره می شیم به هم. ناز می خواد. میام بشینم که زانوم می گه تــق. می پره عقب. غریزه رفاقت نمی شناسه. می شینم روی زمین و میخا خودشو لوس می کنه. پشتشو می کنه به من و دمشو می بره بالا‌. دستمو که به دمش می کشم، ولو می شه روی زمین. لوسی می کنه و  پهن می شه. موهاشو روی سرش می چرخونم‌. قـِرقـِر می کنه. به موهاش که دست می کشم حتمن روی سرش نقطه نقطه می شه و خوشش میاد. سرشو می چرخونه. با دوتا دستام سرشو می گیرم و زیر گلوشو ناز می کنم. چشم تو چشم هم که می شیم نگاهشو می دزده. باز سرشو می چرخونه. به دمش دست می کشم و دوباره ولو می شه. خپـل و لوس

.

بازیمون طول می کشه. اون کیف خودشو می کنه و منم مغزم خالی خالیه. دیگه دارم اونو نگاه می کنم. اومده توی بغلم و غریزش احتیاط رو فراموش کرده. این خودِ خودِ خودشه. می پـیچه. چشماش نیمه بازه. نمی خواد حواسش از دلش که داره قنج میـره پرت بشه. نگاهشو می دزده. توی دلم بهش می خندم. رِنـد! میخا به اوج که می رسه شروع می کنه خودشو لیس می زنه. برمیگرده توی خودش. لیس زدنش که تموم شد توی یه نقطه ای مکث می کنه. به من حتی نگاه هم نمی کنه. می ره. به همین سادگی. هر بار که می ره من جا می خورم. هر بار

.

بلند می شم می رم بالا‌. سرمو از پنجره می برم بیرون. چرا یاد فرودگاه افتادم؟ چشم تو چشم جبار می شم و به الماسای وسطش نگاه می کنم و می گردم توی آسمون. سمت راستم یه نقطه‌ای حرکت می کنه. چشمم خودش میره دنبالش و می گیردش. لبخندم میاد. شهاب دیدم

.

خریت محض. فردا خواب می مونم‌. می دونم‌

 

پاسخی بگذارید

