وقت دویدن است

نشسته بودم کنار کانال بزرگ آب. رو به درخت بیدمجنون و نیمکت زیرش، اونور کانال. باد ملایم و ماه کامل و آبرای از ماه نورگرفته تپل و زنده و غاز و قو و اردک و شلوارک و کوله پشتی و بطری آب. صدای مبهمی که صنعتی بود که انگار کامیونی دارد پشت سرت دور سی و نه فرمانه می زند. رفته بودم توی فکر و در اعماق وجود غوطه می خوردم که احساس کردم ذرات ریزی بدنم را لمس می کنند و مرا فرامی گیرند. تصویر روبرویم گاه کدر می شد از فروافتادن این ذرات گنگ. باخود می گفتم که این چه حالتی است که همچون که روی اسید باشی، تو را این گونه به محیط و طبیعت متصل می کناد. متعجب، خواستم تکانی بخورم که احساس ناتوانی کردم. به خودم آمدم و دیدم که کامیون در واقع مثالی نغز برای صدایی که می شنیدم نبوده بلکه واقعن خود کامیون بوده.  به ذرات نرمی که مرا فراگرفته بودند نگاه کردم ودیدم بله! کامیونی پشت سرم دور زده و مقدار عدیده ای کار روی سرم ریخته. و من الان اینچنیم که الان هستم

.

ممنون از شهردار شهر کوچکم و ممنون از شما که وقت گرانمایه تان را در اختیار من قرار دادید. با یک نماهنگ این برنامه رو به پایان می رسانیم. شاد و پیروز باشید. هوانیروز جمهوری اسلام وادُر

.

پاسخی بگذارید

