تار

رگ ها رو که از تنش می چیدم همینطور با خودم فکر می کردم و توی دلم حرف می زدم. یه رگ کلفت رو پیچیدم دور انگشت نشونه و کشیدم به سمت خودم. یه رشته رگ لیز خوردن از زیر پوستش بیرون و روی چربی هاش صدا دادن و کشیده شدن. یه جا احساس کردم که دیگه نباید کشید.  دوباره باید قطع می کردم. پوستش با تیغ راحت باز می شد. انقدر نازک بود که باید مراقب می بودم رگای زیرشو پاره نکنم. شکافتم تا زیر چشم و پوست رو برگردوندم به بیرون، تا جایی که می شد. چند تا رگ موازی هم رفته بودن روی پیشونی و پوست رو فشار داده بودن بالا که واسه خودشون جا باز کنن. محکم چسبیده بودن به جمجمه و انقدر که فکر می کردم یه جوری به خورد استخون رفتن. شک کردم که شاید اصلن رگ نباشن ولی شکم همون لحظه ای که به وجود اومد، فراموش شد. انقدر کار رگ بودن رو خوب انجام داده بودن که دلم نمی اومد از جا بکنمشون. شکلشون شبیه ریشه ای بود که اونو به زندگیش وصل کرده بود

.

فهمیده بود که خودشو خالی می کنه. زیر بالشو لیس می زد و به رنگ و رو پریدگی مقابلش خیره میشد و دوباره سرشو برمی گردوند و به خودش می رسید. دو تا نوک زد زیر بالشو سرشو آورد بالا و نگاهش رو کرد و خواست که برگرده به سمت بالش یه لحظه فکر کرد و برگشت به سمت نگاهش. یه رنگی پررنگ تر از رنگ و رو رفتگی مقابلش دید که یه جور ناآشنایی داشت حرکت می کرد. پرید و رفت بالا و یه جای خوبی بالای دو تا درخت اونطرف تر وایساد. موزاغه بود. دوباره گم شده بود. گوشت تلخ احمق. سرشو برگردوند زیر بالش

.

One Response to تار

  1. میرزا شازه خان معزز،
    خدمتتان معروضیم که این سیاهه حضرتعالی ما را به یاد سیگاری کشیدنهای دوران شباب انداخت قربانت گردم!
    پیوسته به یادتان هستیم حضرت آقا
    ارادت داریم

پاسخی بگذارید

